Vertrek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marjanke Liezenga - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Marjanke Liezenga - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Marjanke

Blijf op de hoogte en volg Marjanke

27 April 2014 | Nederland, Middelburg

Nog 3 dagen en dan vertrek ik echt naar Portugal.
Ik heb er heel veel zin in, maar het wordt met de dag spannender!
Het is nu rond de 22 graden in Lagos, dus ik ga lekker het mooie weer tegemoet. Al mogen we hier ook niet klagen.
Ik houdt jullie op de hoogte. Eerst donderdagochtend vliegen.
Tot later.

  • 28 April 2014 - 00:57

    Elly:

    Marjanneke super trots op jou. Heel veel succes daar. We denken aan je.
    Liefs Elly

  • 11 Mei 2014 - 18:49

    Caroline:

    Hee! hoe is het daar? xxx

  • 15 Mei 2014 - 22:12

    Els Tiggelman:

    Beste Marjanke,

    Jouw berichtje was in mijn spammap gekomen, zag het pas nu.
    Inmiddels ben je al 2 weken weg en ben ik benieuwd hoe het je tot nu toe is vergaan.
    Ik hoop natuurlijk dat het goed gaat en leuk is.
    Laat je nog eens iets horen?

    Voor nu in ieder geval lieve groetjes,

    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Marjanke

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 989
Totaal aantal bezoekers 2002

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 Oktober 2014

Werken in Portugal als Hostess

Landen bezocht: